Senin, 23 November 2015

Adakah terdapat Penyembuhan Semulajadi Untuk Kanser? Apa yang Boleh Membantu Pesakit Kanser?

Adakah terdapat Penyembuhan Semulajadi Untuk Kanser? Apa yang Boleh Membantu Pesakit Kanser?

Disahkan menghidap kanser adalah seperti dihukum dengan kematian. Ini kerana risiko kematian daripada keadaan ini adalah makin tinggi. Inilah sebabnya mengapa ramai mendapatkan sebarang kaedah rawatan sama ada penawar perubatan atau semula jadi untuk kanser.

Apakah kanser?
Badan kita terdiri daripada sel-sel yang mendarab dan membahagi bergantung kepada keperluan kita. Apabila sel-sel membiak tanpa kawalan walaupun badan kita tidak mempunyai keperluan untuk sel-sel tambahan, ia menyebabkan ke rumpun pertumbuhan sel yang dipanggil tumor.

Tumor sama ada boleh jadi benigna atau malignan. Apabila kita mengatakan ia adalah benigna bukan kanser, jika tidak ia adalah malignan. Tumor benigna jarang serius dan ini boleh dikeluarkan melalui pembedahan tanpa risiko menyebarkan ini kepada bahagian-bahagian lain badan.

Tumor malignan adalah orang-orang yang boleh memberi kesan kepada organ-organ lain. Ia juga sangat mungkin untuk sel-sel yang tidak baik untuk menyebarkan dan meresap ke dalam aliran darah yang memberi kesan kepada organ-organ lain. Inilah sebabnya mengapa ramai die kegagalan organ berganda.

Walau bagaimanapun, walaupun sel-sel yang tidak baik telah memberi kesan kepada organ-organ lain, ia masih dirujuk ke titik asal pembangunan. Sebagai contoh, kanser serviks boleh membangunkan dan memberi kesan kepada paru-paru. Keadaan ini masih menunjuk pada serviks dan tidak kepada kedua-dua pangkal rahim dan paru-paru.

Satu lagi jenis keadaan ini dikenali sebagai leukemia tidak mengikuti proses ini. Keadaan ini pada dasarnya memberi kesan kepada darah dan organ-organ yang menghasilkan darah.

Punca-punca dan tanda-tanda keadaan ini bergantung kepada jenis. Secara umumnya, genetik, pemakanan yang buruk, tabiat kesihatan yang buruk dan faktor persekitaran mencetuskan perkembangan penyakit ini

Ia adalah menakutkan untuk berfikir bahawa dalam beberapa tahun kebelakangan ini, 1 daripada 3 orang mengalami keadaan ini dan 1 daripada 4 orang dengan keadaan ini die. Kadar kematian yang rendah adalah mengejutkan. Hakikat bahawa terdapat kes-kes baru didiagnosis keadaan ini adalah lebih membimbangkan.

Walaupun rawatan seperti kemoterapi atau terapi radiasi digunakan untuk merawat keadaan ini, ini tidak akan menjamin bahawa orang yang boleh hidup. Malah, sesetengah pesakit meninggal dunia akibat kegagalan jantung akibat daripada rawatan ini. Ia harus sama ada atau tidak badan anda boleh melawan sel-sel yang tidak baik atau tidak.

Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, penawar semula jadi untuk kanser telah berbisik sekitar sebagai rawatan yang mungkin bagi keadaan ini. Terdapat nutrien dan mineral yang terdapat dalam ubat herba yang dikatakan melambatkan pertumbuhan sel-sel yang tidak baik di dalam badan.

Bawang putih
Ini dikenali untuk meningkatkan fungsi sel-sel darah putih dan sel-sel T. Ini adalah lebih daripada satu penggalak sistem imun yang besar untuk pesakit yang sedang menjalani sesi kemoterapi.

Echinacea
Ini digunakan untuk meningkatkan fungsi sistem imun juga.

Kesan daripada bantuan meniru botani kesan Panax ginseng, akar likuoris dan banyak lagi. Ramai orang yang merupakan penyokong penyakit ini menggalakkan penggunaan penggalak sistem imun penyakit ini melemahkan kekuatan sistem imun.

Satu lagi untuk mencuba adalah produk yang dipanggil FatigueFighter. Produk ini meningkatkan tenaga dan daya hidup daripada pesakit keadaan ini. Kita semua tahu berapa banyak rawatan perubatan untuk penyakit ini boleh dengan mudah mengalahkan apa yang tinggal daripada tenaga pesakit.

FatgueFighter, dengan semua bahan-bahan semula jadi boleh membantu menyelesaikan masalah itu. Ia telah dihasilkan di kemudahan yang diluluskan FDA selamat dan sehingga tidak ada rasa takut pencemaran.

Penawar semula jadi untuk kanser ramai yang tidak menjadi penawar yang seseorang itu mencari tetapi jika anda memberikan ini mencuba, mereka boleh bekerja keajaiban dalam perjalanan anda untuk melawan penyakit ini amat ditakuti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar