Senin, 23 November 2015

Berpeluh Surgery - Masa untuk Deal Dengan Kelenjar peluh terlalu aktif saya

Berpeluh Surgery - Masa untuk Deal Dengan Kelenjar peluh terlalu aktif saya

Jika anda mengalami apa-apa bentuk peluh berlebihan atau apa juga lebih biasa dipanggil sebagai hiperhidrosis, dan ia seolah-olah seperti anda telah mencuba hampir segala-galanya untuk membuat ia pergi tetapi masih tidak berjaya, maka ia adalah tinggi masa yang anda bermula mempertimbangkan jangka panjang lain dan pilihan yang lebih serius bagaimana anda akhirnya boleh membuat tawaran seperti gangguan berpeluh selamat tinggal. Berikut adalah beberapa perkara yang anda perlu tahu mengenai pilihan lain yang boleh menyelamatkan anda daripada mempunyai bau badan, dan membebaskan anda daripada belenggu embarrassments sosial.

Dapatkan nasihat doktor dan memberitahu semua kaedah rawatan dan strategi yang anda telah dilakukan hanya untuk membuat berpeluh yang berlebihan hilang. Menerangkan kepadanya yang penuh bagaimana anda bermula dari ubat-ubatan asas seperti mencuci diri anda dengan air rebusan daun teh sage diperolehi daripada mendidih. Itu, serta menggunakan semua jenis boleh didapati secara komersial anti-perspirants dan roll-on di kedai-kedai ubat dan pasar raya tempatan tetapi masih tidak mendapat apa-apa keputusan.

Apabila ini berlaku, minta doktor anda tentang kemungkinan menjalani prosedur pembedahan atau pembedahan berpeluh yang lebih dikenali sebagai ETS Pembedahan. Tanyakan mengenai risiko yang mungkin yang pergi dengan apa-apa prosedur seperti risiko yang dipopularkan berpeluh pampasan. Risiko tersebut mendakwa bahawa lebih buruk daripada sebab sebenar mengapa anda mengambil pembedahan di tempat pertama.

Atau lebih baik lagi, pergi terus ke doktor kulit anda dan bertanya tentang bagaimana anda mungkin dapat menghilangkan peluh ketiak berlebihan anda. Tanya jika anda layak untuk menjalani prosedur pembedahan yang akan menjamin penyingkiran kelenjar peluh di bawah ketiak anda. Dengan cara itu, tidak akan ada lebih banyak kelenjar peluh di ketiak anda yang akan menghasilkan berpeluh; dan dengan itu, anda akan selamat daripada membangunkan apa-apa bau atau bau badan yang tidak menyenangkan. Tatacara yang sebenarnya dilakukan oleh excising kelenjar peluh.

Apa yang lebih, terdapat ETS atau apa yang lebih dikenali sebagai Endoskopi Thoracic simpatektomi, satu lagi jenis pembedahan berpeluh yang tidak terlalu kerap digunakan oleh doktor. Dalam prosedur ini, isyarat saraf yang datang dari saraf tunjang pesakit pergi ke kelenjar peluh terganggu; oleh itu, meletakkan selesaikan masalah peluh berlebihan di ketiak. Walau bagaimanapun, satu kelemahan yang dikenali teknik ini adalah risiko berpeluh pampasan di mana anda sedalam-dalamnya akan berpeluh di bahagian-bahagian lain badan anda walaupun selepas selesai dengan pembedahan.

Akhir sekali, anda perlu tahu bahawa anda akan diberi beberapa pilihan ketika datang untuk membuat keputusan mengenai apa jenis pemotongan anda lebih suka kelenjar peluh anda untuk pergi melalui. Terdapat pengkuretan mana pakar bedah sama sekali Skrap semua kelenjar peluh ketiak anda. Walaupun prosedur liposuction akan membuang kelenjar peluh dengan menghisap mereka semua keluar dari ketiak anda. Ia adalah pilihan anda, tetapi apa sahaja yang berkenaan, pastikan anda meminta semua doktor anda, anda perlu tahu tentang berpeluh pembedahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar